Hello? Goodbye!

Hi, het is hier iets langer dan een maand enorm stil geweest. En niet zomaar, daarover ga ik je vandaag meer vertellen. Dus ben je benieuwd wat er aan de hand is? Kijk dan snel even verder!

Dus.. Waar zal ik beginnen?

Misschien weet je de reden al, maar sommigen van jullie zullen zich ook dingen afvragen. Ik heb een hele tijd geleden een post online gezet, waarin ik vertelde dat er enorm veel ging veranderen. En die veranderingen zijn de hoofdreden van mijn afwezigheid.

Ik blog namelijk sinds 1 februari officieel niet meer hier op GirlCode. Ik heb namelijk mijn eigen domein gekocht en ben dus trotse eigenaresse van daphnelippmann.nl
Dit is dan ook de reden dat ik hier niet meer blog. Ik heb namelijk een mooiere, vernieuwde blog. Eentje waar ik ontzettend veel tijd en energie in heb gestoken en waar ik heel blij mee ben.

Ik stop dus zeker niet met bloggen, alleen komt er dus niks meer online hier. GirlCode zal ook niet verdwijnen, dit zal alleen de laatste post zijn. Vandaar de goodbye in de titel.

De afgelopen maand is er hier dus niks online gekomen, omdat ik per 1 februari ben overgestapt naar mijn eigen domein. Het concept is niet veel veranderd, ik blog nog steeds over dezelfde dingen, ik doe het alleen ergens anders! Dus niet getreurd, iks top niet. Je kunt mijn posts alleen nu vinden op daphnelippmann.nl

Ook heb ik daarom een vernieuwde facebook pagina. Heb je nou nog vragen aan mij? Stel ze dan op mijn nieuwe blog (of bij het Oproepje voor een Q&A!)

Dit was het dan, dit wilde ik even met jullie delen. En hopelijk zie ik je op mijn nieuwe domein!

Liefs, Daphne

2 gedachtes over “Hello? Goodbye!

  1. Fleur zegt:

    Hey Dapne,

    Je hebt echt een superleuke site! Trouwens, ik zag je vandaag in het Opkikker-magazine. Er stond heel veel over het bloggen, daar moet je zeker mee doorgaan!

    Groetjes van je mede-ambassadeur van Stichting Opkikker! 🙂

Geef een reactie

